Palvelumyynnin haasteet

Myynnistä sopimukseen




Ovatko palvelumyynnin haasteet enemmän pään sisäisiä jarruja?

Mitä lisäarvoa asiakas parhaimmillaan saa, kun tuotteena on palveluna myytävä aikaresurssi yrityksille? Fyysisen tuotteen ja palvelun myyminen tuntuvat äkkiseltään olevan aivan eri maailmoista. Tarkemmin miettien, samat myynnin säännöt pätevät molempiin. Ja fyysinen tuote sisältää aina myös jossain määrin palvelun myymistä, toisin päin ei välttämättä näin ole.

Jatka lukemista ”Palvelumyynnin haasteet”

Digitaalinen näkyvyys





Yrityksen ja yrittäjän pitää ja on suorastaan pakko olla hyvin näkyvillä digitaalisesti



Tämän lausahduksen olen kuullut usein ja jollain tavoin sisäistänytkin sen ennen yrittäjäksi ryhtymistä. Siitä huolimatta työmäärä ja erilaisten digitaalisten työkalujen käyttötaito mitä minimissäänkin vaaditaan ovat yllättäneet.

Jatka lukemista ”Digitaalinen näkyvyys”